onsdag 16 december 2009

Snart jul...

Vad har jag gjort för julförberedelser... Hmm... Jag har (eller rättare sagt, Martin har) satt upp stakar och hängt upp stjärnana i fönstret... Och det är det. Katten tycker nog vi ska pynta lite mer... eller, han vill nog bara leka med girlangerna... Funderar på om jag ska ta och sätta upp alla porslinstomtarna, men vet inte om jag orkar. Är så trött nu för tiden. Idag är det onsdag, men i kroppen känns det som det är fredag. Skulle behöva lite ledigt, men det har jag inte råd med. Har ju ingen betald semester att ta ut... Tycker inte om att vara vikarie hela tiden. Nån som beröver en biolog?

Nä, usch vad deprimerande detta inlägget blev. Inte undra på att Martin verkar vara lite trött på mig. Tror jag behöver hjälp...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar