fredag 30 januari 2009

Bullar i ugnen...

Jo, ni läste rätt! Bullar i ugnen...GI-bullar. Mår bättre idag, så jag bestämde mig för att testa assistenten och baka lite. Första plåten står inne i ugnen nu, spännande att se resultatet sen :) Är lite sugen på att gå ner i källaren och kolla om det finns nån ledig tvättid sä jag kan tvätta tygerna jag tänkte göra gardiner av. Får se om jag kommer så långt idag, borde koncentrera mig på att städa. Fast det är inte lika roligt ;)

Fick en ny sänggavel idag, reklamerade den gamla för det hade sjunkit ihop lite... De bytte utan att ens ha sett den! Det är service det! Får man inte på IKEA... Ska bädda den fint sen, är ju faktiskt fredag ;)

Funderar lite på om jag ska gå och träna idag, men jag tror jag håller mig till imorgon, då har de corebosu och det verkar himla kul. Nu börjar det lukta gott från ugnen, tror bullarna är färdiga! :D

Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar