fredag 8 januari 2010

Fryser!

Så kan man sammanfatta den senaste veckan. Tycker jag är konstant frusen, har isbitar till tår (Wilson ska använda dem till att kyla sina groggar med dem) och skallrar med tänderna.

Men vad har hänt annars? Tja, jag ska fortfarande bli faster, det hängde lite löst ett tag men nu håller jag tummarna för att det inte ska bli fler problem.
Jag har firat min födelsedag, tack för alla fina presenterna! Gick för ovanlighetens skull precis som jag planerat, dvs stod inte i köket hela dagen och stressade. Lugnt och behagligt.
Sen har jag mest tagit det lugnt. Har varit skönt att vila upp sig, visste inte hur uppstressad jag var innan men nu känner jag att en vecka till hade inte varit fel... Jaja, det kommer väl. Kan inte påstå att mitt liv är jättestressigt för tillfället, sitter på jobbet och bloggar för att jag inte har annat att göra... Vår inneboende "son" är lite mer hemma för tillfället, så man kommer hem till lagad mat på kvällarna. Me like!

Funderar lite på hur vi ska få ihop hösten. Hade ju tänkt vi skulle gifta oss då, men ekonomin ser inte ut som den godkänner det. Men om man har lite billigare mat och enklare lokal (utan serveringstillstånd) så kan det nog gå. Men det är här jag har lite problem. Eftersom jag inte kommer från stan så vet jag inte mycket om vad som finns. Så är det någon son vet en bra lokal för typ 50 pers? Det behöver inte vara en festlokal, det går att pynta så det blir fint och bord går att hyra. Känner att bara vi hittar en lokal så kan vi lösa resten, då har vi något att utgå ifrån. Snälla HJÄLP!

1 kommentar:

  1. Jag pluggar i Lund och där blåser det som tusan ;)
    Sen var det snöstorm på väg till stationen så för säkerhets skull liksom! Jag är lite lätt frusen av mig, hehe
    (Hur är allt med dig?)

    SvaraRadera