tisdag 1 juni 2010

Panik!!

Fick panik igår, hittade inte tältet som vi ska sova i under rocken. Trodde först att kära mamma hade hand om tältet, men hon hittade det inte. Så då trodde jag att det låg ute i garaget, fastän jag inte har något minne av att jag sett det när vi flyttade i höstas. Jag letade iaf, men enda resultatet var ett städat garage... Trevligt, men inte det jag ville uppnå. Så nu sitter jag med en massa stress och undrar:
Har jag lånat ut tältet till någon och sedan glömt bort det?
Har jag gett bort det? (hoppas inte, jag gillade verkligen det tältet)
Var kan det vara?
Och viktigast av allt: VAD SKA VI SOVA I NÄSTA VECKA???

Hade svårt att somna igår och problem med koncentrationen idag. Har accepterat att vi blir tvungna att köpa ett nytt tält, har suttit och letat lite på nätet. Men jag vill ha MITT tält!!! Lovar, blir inte arg om ni skulle komma på att det har legat hos er i tre år eller så! Skulle bara bli glad...

1 kommentar: