torsdag 9 april 2009

Ego

Har en egokväll ikväll, sambon är iväg och grillar med några andra kompisar. Kan vara riktigt skönt med lite egentid för mig själv. Hoppas sambon får kul, var länge sen han var ute på egen hand och roade sig. Han frågade i affären om jag ville följa med, men vi hade ju bestämt att han skulle hitta på egna saker utan mig så jag tackade nej även fast jag var sugen... Hade varit kul att grilla, är ju en riktigt underbar kväll :-) Jaja, min chans kommer väl senare nån gång.
Har ju bordet att jobba på. Sambon slutade ännu tidigare än mig så han har redan tagit lite på det idag, men jag tror det har torkat tillräckligt för ett lager till ikväll :-) Ska bli skönt när de är färdiga, har varit mycket nu. Undrar ibland om jag håller igång så mycket för att jag är pigg och aktiv eller för att jag är såå övertrött?? Ska städa lägenheten imorgon, behövs verkligen. Vi har fullt av slipdamm överallt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar