lördag 25 april 2009

shopping!

Det har det inte varit för mycket av de senaste månaderna! Men idag var det äntligen dags! Tjuvstartade redan lite igår, köpte en jättefin klänning med 15% rabatt. Fortsatte idag med en häftig kappa och ett par supersnygga stövlar till halva priset. Är kanonsnygg! Skulle egentligen köpa en ny väska, men det är tydligen svårt att hitta... Letar efter en mer vuxen modell av den jag redan har. Tar tacksamt emot tips på var jag kan hitta en :-P

Älsklingen fyndade också lite, ny telefon och nya byxor. Har varit en riktigt bra dag idag :-)

Just nu är jag hos mina föräldrar, lillebror fyller år och har bjudit på middag.

1 kommentar:

  1. Du har så rätt så. Jag fastnar i vissa tankar om relationer jag bara kan drömma om och glömmer de relationer jag har, tex med er vänner som bryr sig om mig väldigt mycket.

    Det blir att införskaffa sig ett par rosa solglasögon inom en snar framtid:)

    SvaraRadera