måndag 27 april 2009

I väntans tider...

Ni behöver inte kommentera att jag är tjatig, men jag måste bara säga det igen: jag vill flytta! Är jobbigt att gå och vänta på att säljaren ska ringa och berätta om hon får en lägenhet tidigare än 1 september! Att köpa huset gick jättesnabbt, nu vill jag att resten också ska gå snabbt. Är mycket hus som snurrar i huvudet just nu... Har redan bestämt hur matsalen ska se ut, funderar på sovrummet och hallen. Men är det så lång tid till vi ska flytta in är det skynda långsamt som Skalman säger.

Kanske är lite tur att det tar ett tag iaf... Är ganska mycker på jobbet som ska läras in. Har lärt mig grunderna, men har inte rutin på att planera arbetet. Men det kommer nog så småningom fär man hoppas.

1 kommentar:

  1. Så har man ju lite mer tid att planera vilka möbler mm som man behöver för att det ska bli så där bra som man vill. Sommaren kommer att gå hur fort som helst ändå tror jag...

    SvaraRadera