onsdag 25 augusti 2010

Ännu mer bröllop....

Eftersom jag inte har tid till så mycket annat. Men mer och mer prickas av från planeringslistan, snart är det bara festen kvar!

Bokade bröllopsresan i måndags, blev två veckor i Thailand! Längtar massor, känner att vi kommer behöva semester efteråt ;-) Sitter och dagdrömmer lite ibland...

På lördag är det Tyskland som gäller, så snart är det sista chansen att önska drinkar!

Sen blir det att sätta sig med telefonen och ringa runt till alla som är för fina för att berätta huruvida de tänker dyka upp eller inte. Är lite småirriterande. Eftersom jag är en flitig läsare på Magdalena Ribbings spalt i DN vet jag att man inte ska skriva OSA, många missförstår det fullständigt. Så vi skrev tydligt: vänligen svara oavsett om ni kommer eller inte. Men det är fortfarande många som inte svarat. Vet att det är 6 dagar kvar, men jag börjar ändå bli lite stressad över det. Hoppas att många svarar i sista minuten, för jag känner inte för att sitta och ringa runt till 20 pers och tjata om svar. Håller tummarna! Fast, det får bli sambon som ringer runt till de flesta, för det är mest hans vänner som inte svarat...

Hade nog kunnat skriva mer, men vill samtidigt inte förstöra något till festen - tycker inte det är kul att alla vet allt innan ;-)

2 kommentarer:

  1. jag hoppas ni minns när vi ringde och sa till pinky att vi kommer :) så vi har osat (hiihih låter tramsigt) och emma och adam samtidigt :)

    SvaraRadera
  2. Hej Borås var verkligen super, när är bröllopet missar du Älvsjö mässan också så får du längta till nästa Borås.
    Snart, typ fredag, kommer min nästa utdelning hoppas du hinner vara med på den cyber närhet räcker ju ibland. En höst känsla blir det.
    Hälsningar Karin på Ösäter

    SvaraRadera