torsdag 14 maj 2009

Uppdatering

Var ett tag sen jag bloggade, har hänt en hel del i kombination med att jag har varit trött när jag kommit hem från jobbet. Idag är det en lugn dag på jobbet, så jag tjuvar lite tid... :-)
Längtar efter en ledig helg, sambon och jag har bestämt att den 13 juni är VÅR helg, ingen ska få lov att boka upp oss då. Vi behöver tid bara för oss själva. Denna helgen ses vi ju inte ens, han åker till Gotland idag. Han åkte till Ronneby redan igår, vi fick 8 minuter tillsammans innan tåget gick vidare. Längtar tills han kommer hem igen även fast han inte kommer vara pigg. Jag ska istället på en inflyttningsfest hos en kompis som jag inte sett sedan jag var riktigt studentaktiv. Ser fram emot det. På lördag ska hela familjen på utflykt, vi ska fira syrrans födelsedag. Ser jag fram emot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar