fredag 18 september 2009

3½ år!

Idag har jag och min älskling varit ihop i 3½ år! Woho! Dagen började bra, han körde mig till stationen så jag kunde ligga kvar i sängen en halvtimme och gosa med honom. Mmm... veckans härligaste morgon hitentills :-) Hoppas den imorgon blir ännu bättre, har bokat sovmorgon och lyxfrukost, amerikanska pannkakor med blåbär :-P Veckan har varit jobbig, eller rättare sagt de senaste veckorna har varit jobbiga. Har inte haft lugn och ro på länge, men det är ju så när man flyttar. Har inte blivit bättre av att hänslorna har åkt berg- och dalbana med en. Så nu ska det bli riktigt skönt med en lugn dag. Funderar på att gå på matmässan på Yllan och vikingamarknaden i Gudahagen. Får se hur jag gör.

Nästa helg har vi inflyttningsfest! Ser jag fram emot. :-) Satt och planerade lite vad vi ska bjuda på igår. Blir inte mycket, men lite smått och gott. Funderar på välkomstdrink, har ju massor av flaskor i barskåpet så vi får se vad det blir. Självklart kommer det att finnas alkoholfria alternativ :-P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar