torsdag 3 september 2009

Halvfärdigt

Nu är huset helt vårt! WOHO!!!
Har redan börjat flytta in, inatt sov vi i huset för första gången. Dock inte i sängen, utan på soffan. Sängen kommer nog inte förrän på lördag när golvet är klart. Var så förkyld i tisdags att efter banken orkade jag bara ligga i hammocken tills byggarna kom på eftermiddagen. Då stod jag och tittade på medan pappa rev väggen. Tog typ en halvtimme, så bra var den byggd... not! När jag åkte till jobbet i morse var allt spacklat och slipat. Dagens projekt var att sätta upp en reparationstapet ovanpå vävtapeten så att det blir jämnt och snyggt. Betydligt lättare än att bredspackla 6 väggar. :-P

Känner fortfarande av förkylningen och jag har en stor fråga: Var är våra dricksglas och stora teglas??? Kan inte hitta dem någonstans...

1 kommentar:

  1. Bilder, jag vill se bilder. Grattis till huset iaf. Snart inte många dagar kvar innan vi invarderar huset.

    Kram

    SvaraRadera