torsdag 11 juni 2009

Golv

Har tittat runt lite på vad vi ska ha för golv i det övre allrummet. Tror jag har hittat ett som passar både vårt estetiska sinne och mitt behov av miljövänlighet. Ska åka och titta på det innan vi bestänner oss, men vi år båda sugna :-)

Tror vi är på det klara med färger och stil i sovrummet, golv i allrummet och tema i matsalen. Kvar är tapeter i allrummet och kanske om jag ska göra om syrummet. Men det mognar väl fram så småningom, är ju ingen panik. Det enda jag vill ha färdigt är sovrummet, orka inte flytta runt på sängen efter den har kommit på plats. Känns som allt håller på att trilla på plats, är snart bara huset som fattas :-P Längtar till september!

(Märks det att jat inte har något att göra på jobbet?)

2 kommentarer:

  1. Nu är det bara 2,5 månader kvar!! :D Puss!

    SvaraRadera
  2. En helt annan fråga, du råkar inte ha ett Triangakök hemma. Planen är ju att äta sill och potäter på stranden på midsommar (om det är fint väder) och det kan ta aningens lång tid med bara ett kök misstänker jag.

    Hörs och ses i veckan
    kram

    SvaraRadera