torsdag 11 juni 2009

Solsken!

Var för ovanlighetens skull lite solsken när jag gick tll jobbet idag. Trevligt trevligt, hoppas det håller i sig till kvällen. Hade nämligen tänkt att ta oss in till tivoliparken för att grilla och lyssna på gratiskonsert. Tror inte det är kul när det regnar.

Hade riktigt mycket att göra på jobbet igår. Kändes som jag hade 20 prover som allihop var bråttom (fast det nog bara var 10). Krånglade gjorde de också. Kände redan på morgonen att det skulle bli en dålig dag, kan inte bli en bra dag när man börjar den med att missa bussen. Som tur var lättade det upp på eftermiddagen men var iaf helt slut när jag kom hem. Tur att jag ha en gullig älskling som kan ta hand om mig då.

Snart är det helg, första lediga helgen på typ två månader!!! Längtar massor! Hoppas att det blir fint väder, så man inte sitter inne hela helgen. Då kommer det att sluta med att jag börjar städa... Visst, det behövs städas (som vanligt), men jag vill inte göra det på vår lediga helg! Vill åka på utflykt och bara vara tillsammans med min älskling. Så ni där uppe: vackert väder i helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar