torsdag 25 juni 2009

Uppdatering

Kändes som evigheter sen jag skrev nåt här sist. Sammanfattning: Jättemycket att göra på jobbet, hem, äta, sova. Stressad. Midsommar, konstigt humör hela midsommarafton. Tycker synd om mina vänner som står ut med mig. Sova, mår bättre på midsommardagen, men då har de flesta åkt hem så de kan inte njuta av det. Var bara sambon och jag som inte hade vett att åka hem ifrån Varberg. Gick på varbergs fästning, kollade utställningen om bockstensmannen och Ötzi. Intressant. Käkade planka, fikade, satt i soffan och läst bok. Underbart! Söndag, åka och äta glass, packa, åka och hämta katten, råna mammas jordgubbsland, hem och sova. Ny vecka, mer jobb och mycket att göra.

Idag är första dagen jag har haft lite tid över att uppdater bloggen på. Känns faktiskt lite ovant att inte ha fullt upp. Har massa saker att se fram emot nu: musik i tivoliparken, kristianstadsdagarna, kompisar som flyttar ner igen, teater, resa till Göteborg och flytta. Snart börjar det kännas ok att sätta igång med packningen :-)
Och så är det vackert väder ute! Var tvungen att köpa en massa kläder igår, kom fram till att jag har nästan inga kläder som lämpar sig för jättevarmt väder. Nu har jag :-) Har även köpt lite skor, har varit sugen på MBT-skor länge så nu när de reade ut gamla modeller till halva priset slog jag till med ett par skor och ett par sandaler. Tur skatten kommit :-)

Nu ska jag fortsätta jobba.
Puss och kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar