onsdag 3 juni 2009

Singel för en vecka

Kan man ju iaf låtsas att jag är, älsklingen är på Sweden rock hela veckan. Han åkte redan i måndags och kommer inte hem förrän på söndag. Synd att man är fullt upptagen så man inte hinner utnyttja det ;-) Kanske lika bra.

Tycker veckan blir lite väl bra utnyttjad men det är en massa saker som legat och väntat länge. I måndags var jag hos optikern och provade glasögon. Var ett par jag gillade, men jag tror jag ska ta en runda i de andra glasögonaffärerna idag innan jag bestämmer mig. Detta får dock vänta tills efter jag har varit hos tandläkaren och konstaterat att jag har en massa hål som måste rotfyllas. Sen måste jag nog köpa en ny laddare till telefonen, letade efter den i morse i 20 min... Den har lyckats gömma sig riktigt bra denna gången. Höll på att bli tokig! Sen när jag kom till jobbet var det problem med proverna som var jättebråttom. Typiskt! De blev klara typ 15 minuter efter de skulle ha dem... Sen hade de inte kunnat köra bråttomprov som kommit in under natten, de resultaten stod de och väntade på när jag kom till jobbet. Men nu har det lugnat ner sig, tack och lov :-)

Funderade lite på att lösa en 1-dagars blijett till sweden rock, tittade på hemsidan idag och kom fram till... nej, tror inte det. Kostar 990 för en dag och jag tror inte jag kommer att få valuta för pengarna när jag bara är där på kvällen. Men det hade varit trevligt att träffa älsklingen igen, saknar honom :-)

Nu är det dags för frukost! :-)

1 kommentar:

  1. Vad är det för laddare du behöver?? Jag har typ de flesta liggandes i en låda :P

    SvaraRadera