torsdag 13 augusti 2009

19 dagar

Nu är det 19 dagar kvar till vi får nycklarna. Har fortfarande inte hört något från mäklaren, börjar fundera på om jag själv ska ringa banken och höra mig för om tider. Ju senare man ringer desto färre tider har hon ju. Visserligen kan Martin sköta det hela själv om han har en fullmakt, men jag vill gärna vara med själv om jag skulle undra över nåt. Hoppas hon hör av sig snart.
Vi hade folk som tittade på lägenheten igår. De var överlyckliga över att lägenheten var så fin, de var helt till sig över tapeterna i alla rummen. De tog tydligen bilder på tapeterna för att kunna köpa matchande möbler! Jag var inte själv hemma när de kom, satt och fick naglarna fixade inne i stan. Var bara Martin hemma, men han sa att de var trevliga. Känns bra att lägenheten kommer till någon som tycker om den.

Sitter och funderar på om jag ska börja ta lite extrajobb. Anmälde mig på servicestart för jättelänge sen, men har inte utnyttjat tjänsten ännu. Funderar på om jag ska göra det nu. Känns lagom att bara gå in och ta tex ett bröllop eller nåt när man känner att man har tid och energi. Nån som känner för att hjälpa mig att servera?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar