tisdag 4 augusti 2009

4 veckor!!

Nu är det bara 4 veckor kvar!! Woho!!!! :-D Längtar som en galning! Väntar fortfarande på de sista provbitarna på golvet, men är det så här lång leveranstid vet jag inte om det är bättre att ta det från gröna golv. Vill inte riskera att vi står där utan golv. Hoppas de kommer snart, vill ändå inte betala onödigt mycket för golvet...

Annars hade jag en bra vecka förra veckan. Tog ut lite obetald semester och åkte på läger. Så himla roligt! Har inte varit på läger sen 2001, och då pendlade jag till jobbet därifrån så det räknas inte riktigt. Kom hem i lördags, lagom rökig. Även det var skönt, hade ju inte sett varken sambon eller katten på hela veckan typ. Var bra fram till kl 5 söndag morron, då kom kvällsmaten i retur. Inte kul. Tror vi blivit lite matförgiftade på lägret, nästan alla som åt lunch i lördags blev sjuka. Låg på soffan och längtade efter isglass hela söndagen. Älsklingen, som även han var riktigt trött, orkade släpa sig iväg på kvällen och köpa glass till mig. Och då blev magen lite gladare igen :-) Men stackars alsklingen var tvungen att ta hand om tvätten helt själv. Tur att det bara är en tvättid kvar! Vill flytta!! Men först ska vi till Göteborg! :-) En helg med bara älsklingen och jag! Mmmm...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar