måndag 19 april 2010

Nya ordspråk

Jag vill lägga till ett nytt ordspråk till samlingarna:
Istället för att man är aldrig så ensam som när man är två med fel person tycker jag det ska heta att man är aldrig så utanför när man är fyra med tre som sitter begravda framför datorn...

Och Tokmamma, jag är varken purung eller har halvvuxna barn. Jag är lagom gammal, och var på en fest anordnad av studenter på universitetet i Örebro för studenter på andra lärosäten i Sverige. Festen varar normalt från fredag eftermiddag till söndag morgon och brukar innehålla olika former av lekar där alkohol förekommer i varierande, men frivillig, grad.

1 kommentar:

  1. Skönt ordspråk. Tar åt mig direkt. Sitter för mycket vid datorn och symaskinen. Kan inte stoppa mig själv, illa. Behöver någon tolvstegsmodell!

    SvaraRadera