tisdag 13 april 2010

Tjällossningen

Var på ytterligare en studentfest i helgen... Var riktigt kul, men jag vet inte om detta var en av höjdpunkterna på helgen:




Såg den på parkeringen till A6 i Jönköping. Vår teori är att i en överhettad bönestund fick de en vision av att kundvagnen var besatt av djävulen och att den skulle drivas ut!
För det kan ju inte vara att den bara är välkrockad... :-)

Annars var det en kul helg, bara lite kallt. I Örebro ligger snön ännu kvar, funderade på om jag skulle berätta att vår lilla krokus redan är utblommad.... men kom fram till att det var lite elakt. Sov i lektionssalar på universitetet vilket jag tyckte var underbart! de har nämligen nolltolerans mot alkohol så det var lugnt och skönt att sova, har en tendens att bli fruktansvärt grinig om jag inte får sova ordentligt.

Igår var jag ledig, man brukar ju kunna vara ganska sliten efter en studentfest... Passade på att tvätta och diska, var ett tag sen sist. Men jag passade även på att så ännu mer, plantera om det jag sått tidigare och sitta i solen och njuta med en stickning i knät. Vill ha fler sådana lugna och trevliga dagar! Man blir ju mycket gladare och piggare då :-P


2 kommentarer:

  1. Så skoj med studentfest. Lite smått sugen på en igen

    SvaraRadera
  2. Kära Sjöorm! Studentfest, nu undrar jag är du superung eller har du halvvuxna barn?

    He en skön helg!

    SvaraRadera