tisdag 28 juli 2009

5 veckor!

Nu är det 5 veckor kvar till vi får huset! Woho!!!

Var i stan och köpte en väska igår. Var tvungen till det, min gamla är helt söndersliten och reserven är alldeles för klumpig. Ville ha en lite mer vuxen variant av den jag hade, men tydligen ar det helt omöjligt. Finns bara stora modeller, eller såna som är för små för att kunna ha en matlåda i. Så det fick bli en skolväska igen, den här gången med snobben på. Skulle det vara någon som hittar en axelväska man kan ha snett över kroppen, typ datorväska storlek XS, som inte har snobben, hello kitty, Hanna Montana eller något liknande på utan är mer vuxen (utan att vara beige). Säg till mig! Jag vill ha!!!!
Åt god kvällsmat igår. Efter väskhoppingen gick vi till lilla torg och åt en stooor glass. Mums! Sen åkte vi hem till sängen. Var supertrött, tror jag somnade vid halv 9 :P Men skönt var det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar