måndag 8 februari 2010

Uppåt för tillfället

Mår bättre idag, chocken har lagt sig och jag kan tänka lite logiskt igen. Tror att jag blir så lätt påverkad för att jag är så sliten och utmattad hela tiden, har inte riktigt tid att återhämta mig. Är i ett stort behov av semester, men har varken tid eller råd att ha någon. Är dock inte längre nere för att Erica ska ha barn. Jag är jätteglad för hennes skull. För egen del funkar det inte med barn just nu, det vet jag om jag tänker lite logiskt. Vi har ju bestämt oss för att vi ska gifta oss i oktober, och jag vill varken ha en stor gravvomage eller vara typ nyförlöst då. Jag vill ju kunna fira men mina vänner då!! Vad som händer sen, det tar vi då. Efter bröllopsresan. Och säkert efter en massa annat som vi vill hinna med.

Just nu sitter jag på jobbet och längtar hem. Fastän vi umgicks hela helgen vill jag se mer av min älskling! Blev beroende av honom för snart fyra år sen, och jag är fast fortfarande... Tycker vi aldrig har tid med varandra, vi behöver båda semester. Nån som känner för att sponsra lite ledighet åt oss? Är grymt tacksam för att Wilson lagar mat och tar hand om disken åt oss, annars hade vi varit helt slut och färdiga för sjukskrivning... Längtar tills vi kan ta semester tillsammans på riktigt. Inte som sist när jag var arbetslös, det är inte semester på riktigt... då har man rymt från en massa stress som man måste ta itu med när man kommer hem.

Men det ska jag inte tänka på nu, nu ska jag fokusera på att jag får krama min älskling och äta lasagne när jag kommer hem! :-)

Puss!

1 kommentar:

  1. You go girl! Ha en mysig kväll med pojken din och köksredskapet wilson ^^ Kram på dig!

    SvaraRadera