torsdag 21 maj 2009

En ledig dag

Ledig idag... precis som alla andra som inte normalt jobbar helg. Det är vackert väder och fåglarna kvittrar. Har inte så ont som jag trodde jag skulle ha nu, två dagar efter Boda borg. Det är förresten nåt kul som jag kan rekommendera, det är lite som fångarna på fortet men banor på 2-6 rum. Klarar man banan får man en stämpel och den med flest stämplar vinner. Det finns tre olika typar av banor, tänkarbanor, fysiska banor och mitt-emellan banor. Var kul, men jag tror det hade varit roligare om jag hamnat i ett lag med lite mer kämparglöd. Vi tappade folk hela tiden, till slut var vi bara två, och man måste vara minst tre. Nån som vill äka till Karlskrona och leka lite med mig? :-D
Är sugen på att åka på utflukt idag, men gubben sover och vill inte vakna... har redan provat. Lite jobbigt att vara morgonpigg när inte han är det. Känns lite synd att sova bort en vacker dag, man vet ju inte när den kommer tillbaka. Det hade dessutom varit skönt att göra något bara han och jag som inte innebär sova. Känns som det alltid är folk runt oss eller så är minst en av oss iväg. Men jag vill inte sitta inne idag!

För övrigt tycker jag att Fairytale är en sjukt bra låt! Har det på hjärnan fortfarande... :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar