tisdag 26 maj 2009

Sova...

Lite sömn kan göra stor skillnad... undrar vad ordentligt med sömn kan göra? Känner mig lite bättre nu, men saknar fortfarande älsklingen massor. Kom fram till i morse att jag inte ska lägga alla skattepengar på ett golv, en del kommer att gå till nya glasögon och ett par MBT-skor. Restrerande kommer nog fortfarande att gå till golvet. Har dessutom en förhoppning om att det inte kommer ta flera år innan jag får tillgång till mediadatorn, kommer nog bara ta ett halvår... ;-)

Har inte så mycket att göra på jobbet idag, som kanske märks. Har inte bestämt mig än om det är bra eller dåligt. Är ju lite skönt att jag inte behöver stressa, men å andra sidan hade det varit bra med lite mer att göra så man inte somnar...

Ska fixa naglarna ikväll, känns bra. Tror inte jag har filat på dem så mycket som jag borde. Behöver skämma bort mig lite och i brist på semester får man ta vad man kan få. Ska även en runda till djuraffären och köpa fiskmat och sen iväg och handla. Går och väntar på att få reda på de sista utgifterna så jag vet om vi ska leva på nudlar eller har råd att köpa köttfärs :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar