torsdag 14 maj 2009

Tvätt, tvätt, tvätt

Tvättdags igen. Tur att jag blev lite piggare under eftermiddagen, annars hade jag inte orkat. Var verkligen tvungen, hade omaka strumpor på mig idag... :-P Just nu tvättar jag min nya fina klänning som jag tänker ha på inflyttningsfesten imorgon. Ser fram emot det.
Saknar älsklingen, men på sätt och vis är det ganska skönt att vara ensam hemma lite. Det är ganska sällan jag är det. Han är ensam hemma när jag är iväg på scouter och sånt men oftast när man är iväg på något har även jag något jag måste vara på. Håller på att kurera mig, hade migrän innan i veckan och det tar på kroppen. Märkte idag att jag inte satt så bra framför datorn, så jag flyttade tangentbordet och satte mig upp mer och lutade mig mot ryggstödet. Då gick det mycket bättre. Att en så liten förändring kan göra så mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar