tisdag 7 juli 2009

Tisdag

Så var det tisdag igen... har mindre att göra på jobbet idag. Nästan lite tråkigt, var ganska lagom igår, bortsett från att jag bara hade en GC att jobba med så jag drog över en timme. Men, men, det är flex till en annan gång :-)

Kom hem igår precis innan älsklingens familj kom på besök. Blev faktiskt ganska lyckat. Trodde att de skulle ha bråttom iväg till Kalmar, men de skulle tydligen inte dit förrän idag. Satt ner och pratade lite, åt middag tillsammans, hade trevligt. Lite synd att vi inte kan göra det oftare, men sen när vi flyttar kanske de kan komma ner en hel helg... Har redan bjudit in dem till inflyttningsfest den 10:e oktober. Tänkte att familjerna kanske kunde träffas och umgås lite. Hoppas det blir bra väder och att köttet jag har beställt har kommit då, så kan vi sitta i uterummet och grilla. Längtar tills vi ska flytta! (Känns som jag har sagt det förut... Hmm)

Hoppas grannen får en pojke i morgon, då vinner jag vadet! Fast undra vad vinsten är?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar