söndag 22 mars 2009

Fixar i köket...

Har varit på festmässa idag... eller, det var nog mest bröllopsmässa. Åkte dit för att få lite inspiration till min stundande 30-årsfest. Har väl fått lite fler tips och saker som jag tänkt införa, men fortfarade saknas en viktig del: festlokalen!!! Så jag tar fortfarande emot tips och idéer på var jag kan ha festen. Tycker det är lite taskigt av alla mina vänner att inte ha färdtjänst och att ni är för lata för att orka ta er någonstans!

Nu håller vi på att slipa köksbordet. Eller, sambon försökte slipa men slippapperna sattes igen på 10 sekunder så nu sitter han vid datorn och letar orsaker... Han lyssnad inte riktigt på mig när jag sa att det var lacken som jävlades, men nu har han hittat det på nätet, och då är det ju så. Har dock inga planer på att göra om detta, därför kommer vi att lacka det med båtlack. Har provat det en gång innan, på en köksbänk och det funkar jättebra.

1 kommentar:

  1. Hoppas bordet blir bra. Så skönt att få såna saker gjorda. Har under eftermiddagen sammanställt en lista... finns på min blogg så du kan vara helt lugn ;)

    SvaraRadera