tisdag 10 mars 2009

Helgen...

blev faktiskt väldigt trevlig! Även fast jag är en obotlig tidsoptimist hann jag färdigt nästan allt jag skulle, var bara ett par ränder och mössan med öronen som inte hanns med. Men grannen hade en annan ide om öronen som vi gjorde, så det var ingen fara! :-) Blev ganska mycket bröllopsprat, var ju ett par stycken där som jag inte har träffat på jättelänge (alldeles för länge). De hade ett par ganska intressanta idéer, har lite att fundera på nu... Men det känns alldeles för tidigt att planera sånt redan nu, 1½ år innan! Men idéerna var goda :-)

I söndags var det årsmöte på scouterna, trevligt trevligt. Fick fortsatt förtroende att sitta ett år till som ordförande. Kassören berättade att hon suttit 25 år som kassör! Det borde vi uppmärksamma på något sätt tycker jag. Hmm...
Efteråt åkte vi hem till min kära syster och åt rester från kalaset de hade i lördags innan svågern körde oss till stationen så vi kunde ta bussen hem. Bilen lämnade vi kvar hos dem, den behövde åka på en spa-helg. Så nu är vi utan bil ett tag, får se hur det går. :-) Kom hem ganska sent, så igår tog jag det bara lugnt. Ignorerade symaskinen lite och tittade på vänner istället. Åkte iväg och tränade på kvällen, ganska skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar