måndag 2 mars 2009

Hittat datum!

Har funderat länge på om och isf när jag skulle ha en 30-årsfest. Runt jul funkar ju inte för då har ingen tid, januari är fattig och sen kommer hela familjen på rad med sina födelsedagar i februari - april. Maj tillbringar de flesta av mina vänner på någon utlandsfest och sen är det sommar. Men idag tror jag att jag hittade ett datum! Sista lördagen i juni, den 27:e hoppas jag kan funka *håller tummarna*
Så, alla vänner som läser detta: boka in det redan nu till en mysig grillfest. Plats och sånt kommer senare.

2 kommentarer:

  1. Det låter trevligt det. Jag hoppas vi kan komma, men eftersom man är stor som ett hus då och allt kan hända så vet jag ju typ samma dag om jag är flyttbar :P

    SvaraRadera
  2. Hihi jo men det är inte så konstigt, vi är ju ganska nära släkt med både biologer o geologer ;)

    SvaraRadera