fredag 20 mars 2009

På bättringsvägen

Mår lite bättre nu, hade en liten svacka igår... Inte mentalt den här gången, utan tog det lugnt så jag orkar spika i helgen. Mår tack vare det bättre idag, bara lite ont i huvudet. Har varit ute en runda idag, kan ju hoppas att jag känner mig så pigg att jag orkar sy en piratflagga som jag har lovat. Borde ju inte vara så komplicerat, men just nu orkar jag inte ens packa upp symaskinen... Borde ta mig i kragen och sy fodret till kappan också... orka. Tänkte jag skulle prata med mamma först om man kan sy in den lite, känns lite stor över magen. Funderar även på att sy lite stickningar, för tillfället ser den lite slätstruken ut. Den kan behöva lite detaljer och stickningar är ju snyggt. Har funderat på att sy den i lite tjockare tråd i samma färg som fodret (lila).

Har fortfarande inte hittat en trevlig festlokal där jag kan ha min 30-årsfest. Börjag misströsta lite. Är det ingen som har nån bra idé??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar