torsdag 19 mars 2009

Hopp!!

Var på typ anställningsintervju igår. Blev uppringd av min förra chef som ville att jag skulle komma och jobba hos henne på hennes nya arbetsplats. Så egentligen var det mest att eventuellt blivande kollegor på labbet skulle godkänna mig, kändes det som. Och det gjorde de!!! :-D Var till och med ett par som sa till mig att de hoppades på att vi skulle ses igen :-) Vill inte jubla för högt än för papperna är inte påskrivna, men jobbet är mitt om inte något högst oförutsett händer. Firade lite igår, både jobbet och en annan fantastisk sak... Vi har varit ihop i tre år nu!!! Känns jättehärligt! Livet är underbart! (bara förkylningen vill försvinna...)

2 kommentarer:

  1. Grattis!!! (till båda sakerna)

    Är sjukt glad för din skull!

    SvaraRadera
  2. tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack !

    SvaraRadera