tisdag 3 mars 2009

Projekt!

Nu har jag kommit på vad jag ska vara på lördag! Tog en tur till Gittes tygkälla och inhandlade en stor hög tyger, nu ska det skapas! ...eller så tänkte jag tills jag tittade på sömnadsbeskrivningen och tänkte HJÄLP! Tur att man har en snäll mamma som kan hjälpa mig. Ska köra ner till henne imorgonbitti och få hjälp att klippa till bitarna och förklara mönstret åt mig. Har allt packat i en stor låda, är bara att köra ner imorgon :) Ska bli riktigt spännande att lära sig sy kläder, innan har jag bara hjälp till att klippa ut delarna och sedan låtit mamma syt ihop det med motiveringen att hon är bättre, men nu ska jag banne mig lära mig att sy kläder!

Här är lådan med alla tyger! Kan knappt vänta till imorgon :-)

2 kommentarer:

  1. Du vet att jag är evigt tacksam att du tar tag i det där va? :-)
    Älskar dig! Puss!

    SvaraRadera