onsdag 11 februari 2009

Ännu mer Härskartekniker

Har varit på ännu en föreläsning on härskartekniker. Den här gången var det en kvinna som heter Elaine Bergkvist som skrivit boken Härskartekniker - den fula vägen till makt. Riktigt bra och intressant föreläsning! Fick lite bra verktyg till att hantera de olika härskarteknikerna när de dyker upp. Ska ta och läsa hennes bok, tror mamma har den. Som ett oväntat plus fick vi riktigt mumsig pizza efter föreläsningen, mums! Gjorde inte så mycket då att jag missade träningen. Hoppas bara att jag hinner med imorgon :-)

Annars idag har jag "bara" tvättat... men jag har iaf kommit ner i en tvättid/veckan ;-) Under t iden jag tvättade sökte jag lite jobb, sökte alla jag hade liggande plus ett par stycken jag hittade på platsbanken idag. Så nu känns det som att jag inte har fler jobb att söka denna månaden... Det måste betyda att jag har massor av tid att leka i snön! (eller not) Har snöat hela dagen, skulle tydligen fortsätta imorgon. Hoppas bara att det inte fryser på, för då kommer det bli superhalt! Just nu är det perfekt kramsnö :-) Synd att man inte har ett par barn så man har en ursäkt för att leka. Såg riktigt kul ut när jag såg skolbarnen kasta snöboll utanför skolan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar