tisdag 3 februari 2009

I skapartagen

Ny är äntligen lite gardintyg torrt! Tvättade alla för hon på Gittes tygkälla sa att de kunde torrfälla. Håller på med köksgardinerna, ska bli dubbla panelgardiner i mörkt/ljust blått. Går inte så fort ännu, är inte så van och håller på att bli vän med symaskinen... ;) Hoppas vi blir vänner innan jag ska sy de till datorrummet. De ska bli svarta med mönster i grått och orange. Bilder kommer när de är färdiga...

Var lite deppig innan. Kände mig lite osynlig när sambon inte ens plockade av bordet i gårkväll... Men han har lovat att inte vara lika bekväm, bara för att jag är hemma behöver jag ju inte plocka undan efter honom hela tiden för det ;) Humöret blev dock bättre efter att ha pratat med min kära syster. Känns bra att det faktiskt finns folk som vill prata med en. :) Det värmde.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar