tisdag 10 februari 2009

Äntligen!

Har varit på jakt efter martiniglas i plast en längre tid, fick nämligen en kul ide till Hjärtslaget. Hittade äntligen det idag! Tack och lov för EKOhallen :-)

Eftersom det är jag som kör upp kan jag ju inte provsmaka på fredag. Tänkte därför att jag skulle ta och provblanda lite här hemma innan jag åker...tänk om det inte skulle bli bra? Kan ju inte gå för sig ;-)
När jag var där passade jag även på att köpa fyra rullar silvertelp, så nu är vi redo att åka på studentfest! Ser fram emot det riktigt mycket, ska bli kul att träffa alla som jag inte sett på evigheter.


Hittade även en födelsedagspredent till älsklingen! Blev inte vad jag tänkt egentligen, men han får skylla sig själv lite faktiskt :-) Slog in den i häftigt papper som jag hittade, hoppas han kommer att gilla det...

2 kommentarer:

  1. Gött att glaset är fixat. Jag har inte fixat min dricka... men va sjutton... har ju generösa öppetider för såna som mig ;)

    Ska försöka få ihop en väst till dônky med. Ta gärna med något BÖSmärke till honom :D

    SvaraRadera
  2. Tackar, det känns helt underbart.

    SvaraRadera