måndag 2 februari 2009

Mår bättre nu :)

Nu mår jag lite bättre :) Har precis varit och tränat KI Balans. Känner mig två dm längre och magen verkar ha försvunnit :P Fortsätter det i denna takten kommer jag nog att bli ett träningsfreak i vår. Kändes lite konstigt först att gå och träna ensam, innan har jag ju tränat med en kompis. Men nu känns det helt ok, är nästan till och med lite större frihet när jag inte har någon annan att ta hänsyn till. Men det betyder inte att det ändå hade varit trevligt med ett bekant ansikte ibland :P

2 kommentarer:

  1. Va skönt. Du får gärna träna för mig med... hade behövt bygga upp min otränade kropp en smula.

    SvaraRadera
  2. nu tycker jag du är lite orättvis mot våra kära hantverkare....Fredag eftermiddag kl halv 4 är faktiskt nästa vecka:-P

    SvaraRadera