måndag 16 februari 2009

Måndag igen...

Så var det då måndag igen... Hade tänkt mig en skön sovmorgon, men telefonen ringde för ett tag sen. Hann som vanligt inte upp i tid att svara. Var nåt nummer jag inte kämde igen, så jag kollade upp det... visade sig vara nån telefonförsäljare! Typiskt på min sovmorgon :-( Jaja, kom iaf upp i vettig tid idag.

Helgen var jättekul för alla som undrar. Min drink i martiniglas fick rätt stor uppmärksamhet, även fast det var ett par som kallede den mindre smickrande saker. Men nån måste ju höja klassen på festen ;-). Var riktigt skönt att slippa köra hem, var första gången jag inte körde hem från Hjärtslaget. Me like. Kändes först lite konstigt att säga till nån annan att hon skulle köra hem, men det visade sig att hon tyckte det var kul att köra lite. Men jag vet inte... ibland är det roligaste med en studentfest att komma hem, ta en skön dusch och sen krypa ner i sängen och mysa lite ;-)

1 kommentar:

  1. Jag ska inte dö för att jag haft en dålig utekväll. Riktigt så drastisk är jag trots allt inte

    SvaraRadera